Välkommen till gymnasium.se:s kundsektion!

För dig som samarbetspartner

Här har vi samlat information och länkar som kan vara bra för dig att hålla koll på. Du hittar bland annat genvägar till inloggning i Kundportalen, materialspecifikationer, tips på artiklar och kontaktuppgifter till teamet.

Kundportalen – ditt verktyg!

I Kundportalen kan du när som helst på dygnet logga in och redigera dina utbildningar, se över statistik, hantera recensioner och mycket mer.

Logga in i Kundportalen

Har du inte tillgång? Kontakta oss så hjälper vi dig!

gymnasium_se_exponeringstjanster

Har du bokat in en extratjänst? Vad roligt!

Våra extratjänster kräver lite olika material. I våra materialspecifikationer kan du se vad vi behöver av dig för att kunna sätta ihop din annons.

Gå till våra materialspecifikationer →

💡 Lästips!

stjarnor-rod

Visa upp skolans recensioner med hjälp av vår widget

Recensioner är viktiga för att ge framtida elever en inblick i skolan och de program ni erbjuder. Med vår recensionswidget kan du spegla era recensioner från gymnasium.se till skolans egna hemsida.

✓ Fördelar med en widget

✓ Videoguide som hjälper dig komma igång

✓ Kostar det något extra? Nej det ingår i ditt baspaket

Läs mer om widgeten →

gymnasium-kundsida

Så gör du rätt bildval till era gymnasieprogram

Att välja bilder som ska representera din skola och era program är svårt. Men ett bra och genomtänkt bildspråk är ett måste i dagens digitala värld. Här får du ta del av våra bästa tips så att du kan göra ett bra val.

Ta del av tipsen →

Våra senaste artiklar på bloggen

hands_heart_yellow

Kontakta teamet

Har du frågor kring ert avtal, era sidor eller en extratjänst? Tveka inte att kontakta oss!

Kontaktuppgifter till teamet →