Vad händer efter signering?

 

Har du precis blivit kund eller funderar på att inleda ett samarbete med oss? Här får du veta steg för steg vad som händer efter att du signerat ditt avtal.

När du har valt att bli kund hos oss på gymnasium.se kommer du att påbörja vår introduktionsprocess. Introduktionen pågår under ungefär en månad och kommer att ge dig all information och rådgivning du behöver för att få ut det mesta av din publicering från start. Sedan hösten 2021 får du i det här skedet stöd och vägledning från Customer Success. Customer Success jobbar tillsammans med kundansvarig med att se till att du optimerar din medverkan på gymnasium.se. Genom Customer Success får du också stöd och support om du stöter på problem.

Steg 1: Insamling av material

Strax efter att du signerat ett avtal skickar vi dig en publiceringsmall. Här fyller du i all information vi behöver för att påbörja din publicering. När du skickat in ditt material ser vi över informationen och säkerställer att inget saknas. Här kan du även få förbättringsförslag.

Steg 2: Kommunikationsteamet påbörjar er publicering

Vårt kommunikationsteam tar emot och paketerar din information för publicering på gymnasium.se. Tiden för publicering varierar beroende på hur många utbildningar du vill publicera:

  • Färre än 5 utbildningar: 0–5 arbetsdagar 
  • 5–10 utbildningar: 5–10 arbetsdagar 
  • 10–15 utbildningar: 10–15 arbetsdagar
  • 15+ utbildningar: 15+ arbetsdagar

Steg 3: Genomgång med Customer Success

Vi bokar in en hel timme där Customer Success går igenom allt du behöver veta för att optimera din publicering. Här får du inloggningsuppgifter till vår kundportal och en genomgång av alla funktioner och verktyg som finns här. Kundportalen kan du sedan använda för att bland annat följa dina resultat i, samla in recensioner, lägga in tider för öppet hus och uppdatera information om dina utbildningar.

Steg 4: Kontinuerlig kontakt och stöd

Några veckor efter att din publicering är färdigställd bokar vi in ett uppföljningsmöte där vi ser till att allt fungerar och att du har kommit igång ordentligt. Efter det bokar vi in uppföljningsmöten under året för att gå igenom dina resultat och se till att din publicering är optimerad. Du har också alltid möjlighet att kontakta oss under tiden för att få hjälp och stöd, antingen via din kontaktperson, Customer Success eller direkt till kommunikationsteamet via vår supportmejl.

Vad kan du förvänta dig?

  • Kontinuerlig uppföljning
  • Tillgång till vår kundportal där du snabbt och enkelt själv kan ta del av statistik, uppdatera information, samla in recensioner mm.
  • Ta del av expertis från vårt kommunikationsteam 
  • Personlig rådgivning och kontakt
  • Flera kontaktpersoner för snabb och smidig support

Vill du veta mer? Kontakta oss!