Videoproduktion

Vill du nå ut till blivande gymnasieelever med rörligt material för att visa era lokaler, intervjua elever eller för att använda i marknadsföringssyfte? Då kan vi hjälpa dig!

Vi på  gymnasium.se brinner för utbildning och för digital marknadsföring. Bland våra användare ser vi ett ökat intresse för rörligt material. Vårt inhouse-team av filmare, klippare och projektledare har lång erfarenhet av att skapa professionella videor i marknadsförings- och informationssyfte. Vi kan hjälpa dig att skapa videor som du kan använda i din branding och för att lyfta dina populära program. Vi kan även redigera och producera filmer baserat på ditt befintliga material. Utifrån dina behov och önskemål kan vi skräddarsy en lösning för just dig!

Varför välja videoproduktion?

• Mobilanvändare ser hellre på en video än att läsa en text.
  • Video engagerar användarna.
  • Ni kan använda videon i er egen marknadsföring.
blobb_videocam_gymnasium

Vill du veta mer om vår tjänst videoproduktion?

Fyll i formuläret för att ta del av ett produktblad om videoproduktion och för att bli kontaktad av teamet. Har du specifika önskemål skräddarsyr vi efter dina behov.

Så går det till:

1. Tillsammans med dig diskuterar vi målgrupp,
      tonalitet och användningsområde vid ett
      uppstartssamtal.
    2. Du får information om upplägget och hur
      inspelningsdagen kommer gå till.
    3. Vi kommer till dig och filmar
      (inspelningstid ca 3 h).
    4. Vi klipper och redigerar dina tre
      videor. Du har rätt till två korrvändor.
    5. Dina videor levereras i högupplöst
      format och du kan använda dessa fritt i
      valfria kanaler.

Videoproduktionspaketet:

• En brandingvideo där vi vill lyfta och visa er som gymnasieskola. Genuint och personligt så man får en känsla för er skolas kultur och miljö.

• Ytterligare två videor där ni kan styra innehåll utifrån ert behov. Vill ni till exempel visa upp två populära program eller lyfta något annat. Valet är erat!

Tilläggstjänst för TikTok:

Vi kan hjälpa dig med videomaterial som är anpassat för TikTok. Vid samma tillfälle som de övriga videorna spelas in, erbjuder vi även möjlighet att spela in videomaterial som är anpassat för publicering på TikTok.