Rapport: Studier under coronatider

Om rapporten

Så har covid-19 påverkat gymnasieelever och elever som står inför sitt gymnasieval

På gymnasium.se vill vi inspirera och hjälpa elever att hitta rätt gymnasieutbildning. Det är därför vi erbjuder Sveriges största söktjänst för gymnasieskolor. Vi strävar ständigt efter att inspirera och underlätta för våra användare att hitta rätt gymnasieutbildning – och för er att hitta rätt elever. Därför har vi under mars-april 2020 undersökt om den pågående situationen med covid-19 påverkat hur våra användare väljer gymnasium och hur de som börjat gymnasiet klarat av omställningen av undervisningen under denna tid.

Ladda ner rapporten!

Vi hoppas med denna rapport att kunna ge dig en större förståelse för hur den rådande situationen påverkar era potentiella elever.